Известие

Collapse
No announcement yet.

Загубен ключ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ичкин, да ти кажа само, че Миро ти е на половин уй место - срещу Нипроруда, от сругата страна на бул.'Стамболийски'
    sigpic

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
      Ичкин, да ти кажа само, че Миро ти е на половин уй место - срещу Нипроруда, от сругата страна на бул.'Стамболийски'
      Те Миро и Алексиус са братя,така че с който и да се свърже-се тая
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • #33
        Още по-добре като ми е близо ... директно ще мина значи :P
        Мерси, кики и ... весели празници на всички душички със големи ... колички ...
        „За мен най-лошото в България, е чудесното наслаждение, което имат тук хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.“ (13.12.1881) - Константин Йосфи Иречек

        Comment


        • #34
          Днес взех от Scareface ключ с код 3 транспондер. Сложих го на моя, прецакания, опитах да го програмирам, не ми даде грешка, но след това имото не искаше да го възприеме, т'е' светеше катинарчето. След Нова година ще опитам този път с оригинално оборудване в Милано моторс, но явно има нещо криптирано в кода на транспондера, което е вързано например със шасито на колата. Знае ли човек? Тези дни ще пробвам и с код 2 на другата ми алфа
          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
          156 1.8TS 16V (01.2001)
          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
          0879369082

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
            Днес взех от Scareface ключ с код 3 транспондер. Сложих го на моя, прецакания, опитах да го програмирам, не ми даде грешка, но след това имото не искаше да го възприеме, т'е' светеше катинарчето. След Нова година ще опитам този път с оригинално оборудване в Милано моторс, но явно има нещо криптирано в кода на транспондера, което е вързано например със шасито на колата. Знае ли човек? Тези дни ще пробвам и с код 2 на другата ми алфа
            Съвсем сериозно питам,не трябва ли транспондера да е празен,или може да се преобучава

            П.С.Квот било,питането е сериозно,ако и ти се отнасяш така,всичко може да е ок
            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
              Съвсем сериозно питам,не трябва ли транспондера да е празен,или може да се преобучава

              П.С.Квот било,питането е сериозно,ако и ти се отнасяш така,всичко може да е ок
              Виж сега, аз съм сериозен по принцип, правя грешки, но не съм злобар. Сега за транспондерите - на 156 код 2 са 44 вариант, код 3 - е 46 криптиран, на 147 ми е 48 криптиран. Веднъж записани, те не могат да се препрограмират защото ги заключват. Ако не го заключиш - може да го препрограмираш. До колкото знам за код 3 кодирането е на две нива - едното ниво е код на ключа и явно съдържа информация за колата. Това е уникален код. Другият код е този, който имото всеки път чете и след това записва новия код за следващото палене (скачащ код). Поне това съм разбрал, но не съм напълно сигурен дали е така. Освен това всеки транспондер има свой уникален производствен номер, който винаги можеш да прочетеш.
              До сега не знам някой да може да програмира код 3 на Алфа. Последната версия на ZedBull прави копие на Philips 7936 (това е транспондер 46) в/у едни стъклени транспондери ТРХ3. Мислех да го пробвам, ама ТРХ3 са много дълги и не ми се вместват. А и ще ми станат два ключа с един и същи номер - това води до конфликт и може да издухам супата. Явно трябва някой ключар да вземе отношение по въпроса, ама който знае си трае. По-нататък ще се позанимая пак малко с това. Явно е, че транспондер 46 от една кола не можеш го програмира на друга. Но опитите продължават
              http://www.istanbulanahtar.com/index...mid=92&lang=en
              Last edited by NightRider; d.m.y г., 17:24. Основание: Уточнение
              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
              156 1.8TS 16V (01.2001)
              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
              0879369082

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                Виж сега, аз съм сериозен по принцип, правя грешки, но не съм злобар. Сега за транспондерите - на 156 код 2 са 44 вариант, код 3 - е 46 криптиран, на 147 ми е 48 криптиран. Веднъж записани, те не могат да се препрограмират защото ги заключват. Ако не го заключиш - може да го препрограмираш. До колкото знам за код 3 кодирането е на две нива - едното ниво е код на ключа и явно съдържа информация за колата. Това е уникален код. Другият код е този, който имото всеки път чете и след това записва новия код за следващото палене (скачащ код). Поне това съм разбрал, но не съм напълно сигурен дали е така. Освен това всеки транспондер има свой уникален производствен номер, който винаги можеш да прочетеш.
                До сега не знам някой да може да програмира код 3 на Алфа. Последната версия на ZedBull прави копие на Philips 7936 (това е транспондер 46) в/у едни стъклени транспондери ТРХ3. Мислех да го пробвам, ама ТРХ3 са много дълги и не ми се вместват. А и ще ми станат два ключа с един и същи номер - това води до конфликт и може да издухам супата. Явно трябва някой ключар да вземе отношение по въпроса, ама който знае си трае. По-нататък ще се позанимая пак малко с това. Явно е, че транспондер 46 от една кола не можеш го програмира на друга. Но опитите продължават
                http://www.istanbulanahtar.com/index...mid=92&lang=en
                Интересно ми беше,защото казваш че пробваш да програмираш транспондер,който вече е програмиран веднъж.Тези ключари,които съм споменал и съм дал телефони,програмират код 3,правили сме няколко ключа на 147 при тях.Ако искаш звънни и питай
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                  Интересно ми беше,защото казваш че пробваш да програмираш транспондер,който вече е програмиран веднъж.Тези ключари,които съм споменал и съм дал телефони,програмират код 3,правили сме няколко ключа на 147 при тях.Ако искаш звънни и питай
                  Съгласен съм с теб, но както написах 147 едните са с 48, а 156 са с 46. А доколкото знам 48 са го разбили, ма сега ме мързи да включа ZedBull-a
                  Taka, kolkoto до транспондер, който веднъж е бил изтрит от имото, няма как пак да се програмира отново без да се пипне имото вътре. А аз днес следобед взех един оригинален транспондер 46 код 3 от друга кола, имото го възприема, но после не го обработва, т.е. изобщо не го запомня в паметта си. А щом не го запомня, мога да си го програмирам до безкрай без никаква файда
                  Last edited by NightRider; d.m.y г., 20:16. Основание: Уточнение
                  Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                  156 1.8TS 16V (01.2001)
                  147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                  0879369082

                  Comment


                  • #39
                    Още малко за PCF7936 или код 3 транспондер 46. Никой не може да направи ключ с този транспондер защото той има няколко нива на защита. Две от тях са парола и 48 битов секретен ключ.
                    The Password Basestation is a 32 bit pattern, which typically is initialized
                    and subsequently locked by the customer during device
                    personalization. During the process to identify the basestation towards the
                    transponder, the transponder verifies the password
                    received by the basestation with the password stored in
                    PSW B. If both match each other, the transponder
                    assumes successful identification of the basestation and
                    the authentication sequence is continued, otherwise it is terminated.
                    The Secret Key, SK is applicable in Cipher mode only. The Secret Key is a 48 bit pattern, which
                    typically is initialized and subsequently locked by the
                    customer during device personalization. The Immobilizer Secret Key is incorporated in the process
                    of device authentication and used by the on-chip
                    calculation unit as well as by the interrogating system.
                    However the Immobilizer Secret Key is never transmitted during the process of device authentication.
                    Засега единственият успех е клонирането му на TPX3
                    Attached Files
                    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                    156 1.8TS 16V (01.2001)
                    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                    0879369082

                    Comment


                    • #40
                      Продължение

                      Оказва се, че когато пъхнем ключа и подадем контакт, имото изтрелва енергиен сигнал с който кара транспондера да си излъчи секретния ключ и кодът, записан в него. Имото ги проверява, след което изпраща паролата и новия код (не секретния ключ) към транспондера да го запише в него. Ето защо му се вика двойно криптиране и ключовете от код 3 не могат да се програмират от едно имо на друго - защото най-вече секртният ключ на всяко имо е различен и го знаят единствено в Алфа. Колкото до клонирането на 46 в ТРХ3 - те просто подават стандартния сигнал за четене, записват всичко, което 46 излъчва в ТРХ3-та и фактически имаш клонинг на ключа. А за да направиш нов ключ на 46 - трябва да изчетеш (ако можеш) инфото в паметта на имобилайзера, да свалиш секретния код и нещата сигурно ще станат.
                      Това е моето виждане по въпроса. Приемам всякакво инфо или поправки
                      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                      156 1.8TS 16V (01.2001)
                      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                      0879369082

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                        Оказва се, че когато пъхнем ключа и подадем контакт, имото изтрелва енергиен сигнал с който кара транспондера да си излъчи секретния ключ и кодът, записан в него. Имото ги проверява, след което изпраща паролата и новия код (не секретния ключ) към транспондера да го запише в него. Ето защо му се вика двойно криптиране и ключовете от код 3 не могат да се програмират от едно имо на друго - защото най-вече секртният ключ на всяко имо е различен и го знаят единствено в Алфа. Колкото до клонирането на 46 в ТРХ3 - те просто подават стандартния сигнал за четене, записват всичко, което 46 излъчва в ТРХ3-та и фактически имаш клонинг на ключа. А за да направиш нов ключ на 46 - трябва да изчетеш (ако можеш) инфото в паметта на имобилайзера, да свалиш секретния код и нещата сигурно ще станат.
                        Това е моето виждане по въпроса. Приемам всякакво инфо или поправки
                        Mи да,те Миро и брат му свалят бодито точат квото им трябва и правят новия ключ
                        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                          Mи да,те Миро и брат му свалят бодито точат квото им трябва и правят новия ключ
                          при малко схемотехнока може и да не се налага да свалят бодито - просто слагаш още една четяща бобина до тази на ключалката и записваш всичко, след подаване на контакт. След това само го разделяш, щото секретния ключ се излъчва само от транспондерът и той винаги е един и същ. А той ти трябва най много
                          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                          156 1.8TS 16V (01.2001)
                          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                          0879369082

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                            Mи да,те Миро и брат му свалят бодито точат квото им трябва и правят новия ключ
                            На мен Миро ми направи ключ с код 3 без да сваля бодито. Другаде никъде не успяха да го направят.
                            sigpicAlfa Romeo 156 1.9 jtd 110 hp 2001 + remap - ex
                            156 Sportwagon 1.9 m-jet 140 hp

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от danko84 Покажи съобщение
                              На мен Миро ми направи ключ с код 3 без да сваля бодито. Другаде никъде не успяха да го направят.
                              Имах предвид че го свалят,когато колата не се движи,иначе ако им оставиш колата не го свалят
                              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                                Имах предвид че го свалят,когато колата не се движи,иначе ако им оставиш колата не го свалят
                                Ясно, а колегата който пусна темата вече си направи ключ при тях да знаете.
                                sigpicAlfa Romeo 156 1.9 jtd 110 hp 2001 + remap - ex
                                156 Sportwagon 1.9 m-jet 140 hp

                                Comment

                                Working...
                                X